مجموعه اس ام اس های عاشقانه


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

 

نایت اسکین

 

اس ام اس عاشقانه

یک غنچه بدون شاخه خواهد پژمرد / یک شاخه بدون غنچه هم خواهد مرد

سوگند به عشق ، باغبان برگردان / بی غنچه دلم تاب نخواهد آورد

 

نایت اسکین

 

 

مرگِ یه رابطه از جایی شروع میشه که موبایل ها میره روی سایلنت

 

نایت اسکین

 

با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد

 

نایت اسکین

 

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره….

 

نایت اسکین

 

بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم؛ وقتی حقیقت رو گفت کلا” خاموش شدم!!

 

نایت اسکین

 

اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام / خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق / همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام .

 

نایت اسکین


همبازی هایمان را تا وقتی دوست داریم،

 

که خوب می بازند !

 

نایت اسکین

 

من که به هیــــــچ دردی نمیخورم
.
.
.
این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند..!!

 

نایت اسکین

 

یادش بخیر با هم میرفتیم ماهیگیری.
اون ماهی های زیادی تور میکرد
به من میخندید و میگفت:
یعنی نمیتونی ۱ دونه ماهی بگیری؟
لبخندی زدم و بغلش کردم و گفتم:
من ماهیمو خیلی وقت تور کردم….

 

نایت اسکین

 

حکم فراموشیت را آوردند ، ولی به یاد “مهربانیهایت” امضا نکردم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ، به خیالش تو را از من دور کرده

نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من .

 

نایت اسکین

 

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه “حالت چطوره؟” و تو جواب میدی “خوبم!” ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: “میدونم خوب نیستی…”

 

نایت اسکین

 

در رویاهایت جایی برایم باز کن ،

جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ،

خسته شدم از بی جایی !

 

نایت اسکین

 

ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ، ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ.
ﻟﻄﻔﺎ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮑﻦ،
ﺭﯾﺠﮑﺖ ﮐﻦ...

 

نایت اسکین

 

ما با دلمان هنوز مشکل داریم / صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می برد و می دوزد / انگار نه انگار که ما دل داریم

 

نایت اسکین


 

قشنگترین صدایی که می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که

از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه !

 

نایت اسکین


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اس ام اس 2011 اس ام اس عاشقانه جدید 2011
جمعه 4 فروردين 1391| 10:21 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§